DOKONYWANIE WYBORU

Z drugiej strony jest pewne, że wolność dokonywania wy­boru przez jednostkę gospodarczą to zawsze i zjawisko bardzo zło­żone. Konsument indywidualny jest zdeterminowany przez nastawienie produkcji, reklamę, nacisk wzorów wypracowanych przez obyczaje społeczne. To uwarunkowanie nie stanowi jednak prze­szkody dla naszych badań — nawet przeciwnie. Gdyby nie było wzorów społecznych, otrzymalibyśmy jedynie wyniki bezładne pozbawione , jakiejkolwiek regularności. Do poznania hierarchii wartości społeczeństwa, z jej wariantami i odmianami, dochodzimy zas właśnie przez ukazanie regularności.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Jestem Agata i bloga prowadzę jako jedną z moich pasji. Modą i dbaniem o urodę interesowałam się zawsze. Bardzo lubię komponować stylizacje i dobierać dodatki. Jeśli podobają Ci się treści jakie zamieszczam na blogu to zapraszam do pozostania na dłużej, komentowania i likowania profilu na fb.