KAŻDE PRZEDSIĘBIORSTWO

Tak, jak każde przedsiębiorstwo w działalności swojej kierowało się dążeniem do zwiększania zysków, nie zaś do zwiększania zbytu (a tym samym konsumpcji), i gdy to się opłacało, zmniejszało zbyt, a więc poświęcało konsumpcję dla zwiększenia zysku (co najjaskrawszy wyraz znalazło w polityce monopolów i karteli) — tak samo i teoria ekonomii, a za nią i hi­storia społeczno-gospodarcza, uważały badania konsumpcji za sto­jące poza ich zainteresowaniami. I dopiero społeczne i gospodarcze wstrząsy zwróciły na te dziedziny uwagę najpierw w życiu, póź­niej w socjologii i ekonomii, a wreszcie w uzależnionej od nich hi­storii społeczno-gospodarczej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć! Jestem Agata i bloga prowadzę jako jedną z moich pasji. Modą i dbaniem o urodę interesowałam się zawsze. Bardzo lubię komponować stylizacje i dobierać dodatki. Jeśli podobają Ci się treści jakie zamieszczam na blogu to zapraszam do pozostania na dłużej, komentowania i likowania profilu na fb.